Novosti

10 savjeta dermatologa za ljetnu njegu kože

10 savjeta dermatologa za ljetnu njegu kože

Svako godišnje doba dolazi s različitim okolišnim uvjetima koji na ovaj ili onaj način mogu utjecati na vašu kožu. Stoga, ako se želite što bolje brinuti o svojoj koži, svoju rutinu morate malo prilagoditi godišnjem dobu.

Dok zimi, suhoća kože i crvenilo mogu biti vaši najveći neprijatelji, ljeti se trebate bojati tamnih mrlja, masne ili suhe kože i žurbe.

Ovdje ćemo vam dati nekoliko savjeta za ljetnu njegu kože koji će pomoći vašoj koži da se bolje nosi s najtoplijim mjesecima u godini, a zašto ne? učiniti da izgleda blistavije tijekom cijelog ljeta.

Po našem mišljenju zdravlje i ljepota idu ruku pod ruku, stoga se ovi ljetni savjeti za njegu kože od dermatologa neće fokusirati samo na ljepotu kože. Neki od njih su predodređeni da vas podsjete na osnovne savjete za zdravlje kože koje ljudi često ne znaju ili jednostavno zaborave s vremenom.

1. Provjerite svoje madeže

S vremena na vrijeme, pogotovo ako ste ovisnik o plaži, preporuča se posjetiti  dermatologa i obaviti pregled cijelog tijela. Liječnik će pregledati vaše madeže i tragove i vidjeti kako se razvijaju tijekom vremena, tako da ćete znati koliko biste trebali biti oprezni s izlaganjem suncu, ovisno o vašem specifičnom stanju kože. Znajući da nemate melanom, osjećat ćete se sigurnije i više uživati ​​u ljetu. Štoviše, držanje tih madeža pod kontrolom spriječit će probleme u tom pogledu u budućnosti.

Za kontrolu i uklanjanje madeža prepustite se iskusnim rukama dermatologa poliklinike Magnolija i naručite se na kontrolu već danas.

10 ljetnih savjeta za njegu kože madeži

2. Ispunite SPF minimum

Reći vam da ljeti trebate nositi kremu za sunčanje može se činiti očitim, ali znati minimalni SPF potreban za sprječavanje problema s kožom nije tako lako.

Iako je prema FDA (Food and Drug Administration) SPF 15 minimum koji biste trebali nositi da biste spriječili rak kože, i Europska akademija za dermatologiju i venerologiju (EADV) i Američka akademija za dermatologiju (AAD) preporučuju SPF 30 ili više .

Osim toga, kako biste spriječili tamne mrlje i fotostarenje kože , naš savjet je da koristite SPF 50+ tijekom ljeta svaki put kada ste izloženi, a ne samo kada ste na plaži.

Možete saznati koji SPF trebate koristiti prema fototipu vaše kože u ovom unosu: Odredite svoj fototip kože

3. Nanesite kremu za sunčanje 30 ili 15 minuta prije izlaganja suncu i ponovno nanesite svaka 2 sata

Uvijek nanesite kremu za sunčanje prije izlaganja suncu kako biste joj dali vremena da prodre u kožu i stvori taj nevidljivi štit koji će vas zaštititi.

Također, SPF brojevi su testirani kako krema za sunčanje štiti 2 sata, tako da nema jamstva da će krema biti toliko učinkovita nakon tog vremena.

Osim toga, preporučamo ponovno nanošenje kreme za sunčanje nakon plivanja. Većina krema za sunčanje danas je vodootporna, što znači da možete dulje ostati u vodi igrajući se ili baviti sportom bez brige o opeklinama kože. Ipak, kada se vratite na svoj ručnik i koža se osušila, bolje je ponovno nanijeti u slučaju da je dio kreme ispran.

4. Ostanite u hladu

Ako provedete dan na plaži, ponesite suncobran ili potražite zaklon. Sunce ima neke važne zdravstvene prednosti, ali provoditi sate pod njim je previše. Ako provodite duže vrijeme na plaži, ponesite sa sobom suncobran ili potražite zaklon u beach baru ili ispod drveta. Osim toga, ovdje nismo samo zabrinuti zbog opeklina od sunca; ako želite spriječiti bore i tamne mrlje izazvane suncem, neophodna je dodatna njega.

5. Hidratizirajte kožu nakon plaže

Izlaganje suncu, pijesak i slana voda mogu jako dehidrirati vašu kožu. Kako biste nadoknadili učinak isušivanja ovih vanjskih elemenata i uravnotežili svoju kožu, preporučamo nanošenje visoko hidratantnog losiona za tijelo i hidratantne kreme za lice nakon tuširanja.

6. Istuširajte se hladnom vodom

Topli tuševi mogu više isušiti vašu kožu, stoga je uvijek bolje koristiti toplu ili hladnu vodu za kožu. Osim toga, hladna voda je također bolja za protok krvi i mikrocirkulaciju kože. Sve u svemu, malo snižavanje temperature vode ima velike koristi za tijelo i kožu.

7. Promijenite odjeću nakon vježbanja na otvorenom

Dugi boravak u znojnoj ili mokroj odjeći stvara mikrookruženje pogodno za bakterije. Može uzrokovati osip na koži ili čak dovesti do stanja kože zvanog folikulitis, u kojem se kožni folikuli inficiraju i uzrokuju upalu i crvene prištiće oko folikula. Prevencija folikulitisa je jednostavna kao i presvlačenje i pranje odjeće nakon znojne tjelesne aktivnosti.

8. Revitalizirajte kožu jednom tjedno

Revitalizirajuće maske izvrsni su alati za vraćanje ravnoteže kože, unos dodatne vlage i povećanje elastičnosti kože. Odaberite masku koja pomaže popraviti i ojačati kožnu barijeru. Imajte na umu da kožna barijera pomaže u održavanju ravnoteže kože i štiti je od vanjskih stresnih faktora, uključujući bakterije, onečišćenje, ROS itd. Barijera kože može oslabiti zbog pretjeranog izlaganja suncu, pa će pospješiti njezin oporavak korištenjem maske jednom tjedno poboljšati obranu vaše kože, teksturu i izgled.

9. Koristite antioksidanse

UV zračenje je važan izvor slobodnih radikala. Ovi strahoviti elementi oštećuju naša tkiva i uzrokuju prerano starenje kože ( ovdje možete naučiti kako slobodni radikali djeluju ). Kako biste pomogli svojoj koži da se zaštiti od njihovih štetnih učinaka, možete dodati antioksidanse svojoj prehrani i režimu njege kože. Sva hrana bogata vitaminom C opskrbit će vaše tijelo antioksidansima. Njegov kozmetički oblik, askorbinska kiselina, također će učiniti svoj trik; ići će izravno na vašu kožu, pa će biti specifičniji za sprječavanje fotostarenja. Specifični serumi i peptidi za uklanjanje slobodnih radikala mogu biti od velike pomoći. Kada je u pitanju prevencija oksidativnog stresa, moraju se poduzeti sve mjere opreza. Korištenje antioksidansa može značajno usporiti starenje kože.

10. Popravite kožu nakon oštećenja od sunca

Pričekajte jesen kako biste slijedili ovaj savjet. Ako ste bili posebno oprezni, vjerojatno vam ljeto nije nimalo oštetilo kožu, ali zvuči vrlo utopično. Obično nakon ljeta otkrijemo da nam je ten neujednačen, a koža suša nego inače. Dakle, jesen je izvrsno vrijeme za čišćenje lica, uživanje u mekom pilingu kako biste obnovili kožu i izblijedili te tamne mrlje.

KADA SE RADI O ZDRAVLJU, NEMOJTE PRISTATI NA KOMPROMISE. ODABERITE VRHUNSKE LIJEČNIKE U POLIKLINICI MAGNOLIJA.

Image

Bitno je kome ćete povjeriti svoje zdravlje!

Obratite nam se s povjerenjem.

Image

Za medicinu rada i športa, ginekologiju i opstetriciju, ortopediju i traumatologiju, neurologiju, opću internu medicinu, kardiologiju, gastroenterologiju, dermatovenerologiju i urologiju

Brzi kontakt

Dubrava 120, 10040 Zagreb

+385 (0)1 6268 348

Radno vrijeme

  • pon - pet 8:00 - 20:00
  • sub 8:00 -14:00

OsiguranPARKINGPARKINGPARKINGza posjetitelje poliklinike.

Korisne informacije

eu-poliklinika.webp

Telefon: 01 6268 348