Pulmologija

POLIKLINIKA MAGNOLIJA

PULMOLOGIJA

Pulmologija / plućna medicina je podspecijalnost interne medicine koja se usredotočuje na prevenciju, dijagnozu i liječenje stanja koja utječu na pluća i dišne ​​puteve.

Pulmolozi dijagnosticiraju i liječe bolesti pluća i dišnog sustava. Stanja poput astme i kronične opstruktivne plućne bolesti (KOPB) koja utječu na pluća i disanje mogu poremetiti kvalitetu našeg života.

Naši pulmolozi liječe niz plućnih bolesti uključujući:

• Astma
  • Poremećaji spavanja
  • Kronična opstruktivna plućna bolest (KOPB)
  • Sindrom akutnog respiracijskog distresa
  • Plućna hipertenzija
  • Rak pluća
  • Začepljenja dušnika i bronha
  • Fibroza pluća
  • Cistična fibroza

pulmologija poliklinika magnolija

Zdravlje disanja i disanja uzimamo zdravo za gotovo. Ljudska pluća su vitalni organ koji je osjetljiv na vanjske ozljede. Ništa drugo nije važno kada ne možete disati. Plućne bolesti su vodeći uzrok morbiditeta, smrtnosti i invaliditeta u svijetu. Naša pluća su često izložena brojnim štetnim agensima prisutnim u zraku koji udišemo, kao što su čestice, gorivo iz biomase, pušenje duhana, aerosoli iz elektroničkih cigareta, proizvodi koji ne izgaraju (IQOS), kemikalije, pesticidi i respiratorni patogeni.

Ako bolje pogledamo brojke, onda je najmanje 2 milijarde ljudi globalno izloženo toksičnom dimu koji nastaje izgaranjem goriva iz biomase, neučinkovito spaljenom u loše prozračenim unutarnjim pećima ili kaminima koji se koriste za kuhanje ili grijanje.

Milijardu ljudi udiše zagađeni vanjski zrak, a druga milijarda je primarno ili sekundarno izložena duhanskom dimu, s brojevima na strmoj uzlaznoj putanji.

U prosincu 2019. godine doživjeli smo početak nove pandemije virusa teške plućne bolesti, sada nazvane coronavirus disease 2019, skraćeno “COVID-19”. Uzrok infekcija COVID-19 pripisuje se teškom akutnom respiratornom sindromu coronavirus-2 (SARS-CoV-2). Kako ova pandemija u konačnici se nastavlja u 2020. , 2021 i 2022. godini, imperativ je da zdravlje dišnog sustava mora biti glavni prioritet. Postoji hitna potreba za jačanjem istraživanja i dugoročne posvećenosti zdravlju dišnog sustava.

KADA SE RADI O ZDRAVLJU, NEMOJTE PRISTATI NA KOMPROMISE. ODABERITE VRHUNSKE LIJEČNIKE U POLIKLINICI MAGNOLIJA.

Image

Bitno je kome ćete povjeriti svoje zdravlje!

Obratite nam se s povjerenjem.

Image

Za medicinu rada i športa, ginekologiju i opstetriciju, ortopediju i traumatologiju, neurologiju, opću internu medicinu, kardiologiju, gastroenterologiju, dermatovenerologiju i urologiju

Brzi kontakt

Dubrava 120, 10040 Zagreb